en gång hade jag ingen iphone


sen min morderna telefon tågade in i mitt liv så försvann mina inlägg. Bloggen funkar nämligen inte telefonen.
kändes brännande hårt ibörjan men nu tänker jag knappt på det.
säkerligen har mina läsare slutat gå in och kolla efter som uppdateringar sällan inträffar.
hänt mycket sen sist.
blivit personlig tränare, inväntar att gymmet ska startas upp i staden så jag får kicka as med folket där.
Försöka bli förstådd med en mickrofon vid munnen, samtidigt som jag försöker låta bli att tappa bort mig i musiken och försöker få deltagarna att förstå stegen.
Får hålla tummarna att deltargarna kommer tillbaka till nästa pass.

Passade på att sätta mig här då jag gör rent akvariumet till fiskarna. Bruckade på den gamla goda tiden sitta här och kolla igenom bilddagbokens händelser.
det känns som det är fredag och ska gå till helg, även fast den precis har passerat.

Varit i Gävle hela dagen på nagel utbildning, med ett dunkande huvud och en kropp som inte vill fungera. Tillsammans med min förkylning blir allting tusen gånger värre.
Sen att jag var ute och dansade både fredagen och lördagen gjorde inte förkylningen mildare.
Men kanske den roligaste förkylningen jag har haft?

Till helgen kommer karln hem och jag längtar. Känns skönt. Haft hormoner i mig och vårkänslorna har varit knepiga att förstå. Brist på uppmuntran till mig själv och förståelse över att man kan vara omtyckt.
Men sen kom mensen, då vart jag lugn igen. Jag höll inte på att bli psykiskt sjuk, jag va bara kvinna.

Tragiskt att farsten med skrivandet på tangetbordet har förvunnit helt. Men det är väl ack en färskvara.
Tror kristoffer slår mig nu. Även fast han är omedveten att jag tävlar med honom.
Jag tävlar i allt. Inte utseende osv, utan "riktiga tävlingar"
står jag vid ett rödljus och bilen bredvid mig kollar stingt på mig, eller att den bara är sportig, då måste jag vara först på gasen.
Kankse jobbigt eller så är jag bara lättroad. Det är bara om det är det manliga könen som gör något och jag vet att jag är bättre, då måste jag.
Jag är inombords feminist och lever stänidigt i en kamp att visa att det kvinnliga könet är ack så mycket bättre.
Där av kanske mina pojkvänner tröttnar på mig för att jag alltid förstör deras manliga drag med att jag är bättre och utklassar dom?

Okej, jag känner mig besegrad när jag försöker visa mina superwomenkrafter och slåss, ändå slutar det alltid med att jag ligger i en knut på golvet med karln över mig och kommer inte loss.
Då är jag arg, fast jag har mycket att skylla på varför jag hamnade på golvet och inte han. Inte alls för att han är starkare än mig. Klart han fuska. Det gör om alltid om dom vinner.

Haft en grym helg, verkligen skrattade så jag låg på golvet och trodde jag skulle kissa på mig. När tre vänner återförenas som haft hela barndommen tillsammans kan det inte gå annat än galet.
Skönt att emma är hemma nu från Australien.
Stefan får låna henne ett tag nu så här i början, sen är hon vår.

mitt rum är stökigt. spelar ingen roll hur många gånger i veckan jag städar det så är det stökigt dubbelt så många.
Förstår inte, alla mina grejer måste vara magnetiska och magnetfältet är sängen och golvet. SMACK säger det så ligger allting fast klistrat där dagen innan var så städat.

Snart är akvariumet fullt. Kanske ska jag ringa och säga bajs till kristoffer och störa honom i hans pokerspel.
Eller så tar jag en koppte och gosar ner mig i soffan.


och jag vill ha sommar

Nu ska jag gå.
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Anders Stolt

Synd att du slutade blogga. Var mycket läsvärt. Har bara hunnit till 209, men får läsa med imorgon. Bra kombo med bilder och text. Kalasblogg.
(Är Kajsas man) :)

2013-06-09 @ 02:34:07
URL: http://kungenochslaven.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0