Torsdagen före fredagen


dunkar sönder mitt rum med kapten röd och känner mig allt mer till mods.
Har så så mycket metallskrot i munnen att jag kan ställa upp som reservdel till en bil. Imorgon är det fredag, fina amanda fyller 18 och det ska firas!
Längtar tills att få dansa till fin,fin musik.
Tändernaverker så jag blir galen därför uteblev mitt arbetspass. Har istället tvättat upp all min tvätt. Så nu luktar det mys i huset.
SKa försöka att plocka lite på rummet. Sen blir det en sprintrunda om munnen klarar av det. Behöver rensa tankarna. Bara jag, musiken och andningen. Det är livet det.

Sen visar det sig hur det blir. Hur helgen kommer att spenderas.
Nu ska jag dricka upp min koppkaffe och hänga den sista tvätten.
Hoppas på mindre ont imorgon amen!


(imorgon blir det inga skype pussar, imorgon blir det riktiga)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åååh, vilken mysig fredag du får! Puss!

2011-09-23 @ 09:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0