Tisdag


spotify utan reklam vilken njutning. Bäddat ner mig i sängen efter mötet med arbetspersonalen.
På vägen hem blev världen skakig, läskigt när det händer. Så kröp ner här under det varma täcket tillsammans med Melwin. Testade ringa korrebanan, men han hade inte tid.
Om någon timme.
Klart det skär att vara ivägen när jag behöver någon som lyssnar. Men ensam och stark. Det är precis det jag ska bli.
Denna dag blir nog tidig för mig. Vet att det var längesen jag besökte träningslokalerna men mitt hjärta har inte velat gå dit. Så jag har stannat hemma och tagit skogspromenader med Melwin. Mer njutning för själen.

På torsdag visar det sig hur det blir med mitt dagsschema. Nu ska saker och ting förändras, ska tampetsera om mina mörka tapeter med nytt ljust fyllt med hopp. Varit mörkt allt för länge. Det känns skönt att vara på väg till det bättre. Att äntgligen ta tag i det på riktigt.

Nu ska jag lämna datorn bredvid mig och försätta att läsa på min bok. En annan dag är jag gladare. Inte denna dag.


kärlekspuss som jag längtar efter

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, min fina Elina! Jobbigt att höra att det känns tungt. Det gör mig ledsen att höra. Men till helgen, då kan åtminstone jag komma och kramas så kan vi prata om stort och smått. Saknar dig och välkommen tillbaka!

2011-09-06 @ 16:32:05
URL: http://kavatikvadrat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0