Myspys vid hörnet av solen


Idag har varit en väldigt fin dag. Kroppen håller på att känna efter på dom nya medicinerna, men jag tror det här blir bra. Det känns som att dom står på min sida.
Har lapat i mig solen tillsammans med Kajsa som var på besök i hemstaden. Saknar redan hennes kramar. Men det står inte på förens jag och Melwin står utan för deras bort och hälsar på. Jag längtar, verkligen längtar med hela magen så där så att man ler för sig själv.
Jag gillar dom känslorna. Vill alltid vari i dom. Fast man måste känna på andra också så man kan uppskatta allt här ivärlden.

Kommer sakna Emma när hon snart flyttar, för hon följer alltid med på mina inpulser. Behöver knappt förvarna, hon står redan redo att följa med.
Ifredags när jag lyckades att få punka på min cykel, som tur var fick jag det precis när jag anlände till jobbet. Så väl framme så  letade jag igenom våra hyllor ifall vi hade några pumpar tillsalu. Men med min otur så inte.
Men slängde iväg ett sms till Emma på lunchen och skrev vad som hänt.
Klockan tre när jag klev utanför jobbdörrarna stod hon där med sin cykel och med mitt cykeldäck pumpat.
Man blir så glad av sådana gärningar.
Ska tänka på allt varmt nu när hösten närmar sig med storm steg. Fast idag har det känts som sommar.

Att jag tågade in på Emma var för att hon följde med mig till en plats jag gillar att gå på second hand, jag fyndade detta




Men en sak är fortfarande hemlispemlis.
Nu ska jag leta fram en film och invänta lördagsmyset tillsammans med Emma, jenny och eventuellt Stefan. Det visar sig.

När solen skiner, då blir man verkligen glad i hela magen. Träningen gick bra också, hoppas på träningverk imorgon.

Kärlek till er, från en allt mer lättandande Elina

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint, jag kommer sakna dig också!! (Måste få in vanan att läsa din blogg :))

2011-09-19 @ 18:06:13
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-19 @ 19:06:38
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: michelle

Fin blogg

kolla gärna in min ;) <3

2011-09-19 @ 20:59:49
URL: http://moofies.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Låter som en bra dag :)



Gillar du tävlingar? Kika då in bland pågående tävlingar hos mig. Länken hittar ni här: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

2011-09-19 @ 22:01:15
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0