Godnatt


Känner mig blomster fin i min nya seconhandskjorta.
Det är kväll igen och jag ska täppa låta hjärnan få fejkade lusthormoner. Dom verkar bita på mig och dagarna går enklare. Det är jag mycket tacksam över, trött på att ha ett regnmoln över mig.
Det är lill-lörda därför köpte jag mig hem en godispåse som jag har mumsat på undertiden jag tittade på idol. Vill krypa ur mitt skinn emellanåt.
Men i det stora hela är det nog ett bra underhållningsprogram.

Ska krypa ner i sängen nu och låta ögonen somna till mia skäringe, hon är min förebild, rakt igenom. När jag blir stor ska jag bli som henne (nästan). Lika ball ialf.
Men ikväll känner jag mig rätt ball och stark självkänsla, dom dagarna ska det bli fler av. Nu ska jag banne mig börja må bättre igen. Tvi fan för oväder.

Godnatt ni där ute, ta hand om varandra.



Kommentarer
Postat av: Ida

Puss!

2011-09-15 @ 09:25:25
URL: http://ordsvammel.webblogg.se/
Postat av: krysmynta

puss du fina!

2011-09-15 @ 15:14:53
Postat av: Annica

fin du är. ;)

2011-09-19 @ 22:49:38
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0